העסקת עובד זר סיעודי – שלבים בהוצאת היתר העסקה

למידע נוסף צרו קשר

העסקת עובד זר סיעודי – שלבים בהוצאת היתר העסקה

כאשר מגיע הרגע שבו יש צורך בעזרה והשגחה ל24 שעות, מתעוררת סיטואציה לא פשוטה עבור המטופל עצמו וכל בני משפחתו. תאגיד אגם עובדים זרים נמצא כאן עבורכם על מנת לסייע, להדריך וללוות את כל התהליך.

להלן השלבים בתהליך העסקת עובד זר:

  1. פנייה לתאגיד עובדים זרים במטרה לפתוח בהליך הבאת עובד זר.
  2. פנייה לאגף ההיתרים במשרד הפנים והגשת בקשה להיתר להעסקת עובד זר. 
  3. איתור עובד זר שעונה לצרכים של המטופל (בארץ או בחו"ל).
  4. השמה בליווי תיאום ציפיות בין העובד והמעסיק
  5. ליווי, פיקוח וסיוע לאורך תקופת ההעסקה של העובד הזר. 

תאגיד אגם מלווה בכל אחד משלבי התהליך ומסייע למשפחה בהבאה והשמה של עובד זר שייתן את המענה המתאים ביותר. 

העלויות הכרוכות בהוצאת היתר העסקה לעובד זר:

  1. במעמד הגשת הבקשה להיתר להעסקת עובד זר, יש לשלם אגרה באתר רשות האוכלוסין וההגירה של משרד הפנים. האגרה הינה בסך 340 ₪ והיא בתוקף עד 4 שנים.
  2. לאחר שנמצא העובד הזר המתאים, יש לשלם אגרה עבור רישיון העסקה של העובד הזר. האגרה הינה בסך 195 ₪ והיא בתוקף עד שנה.
דילוג לתוכן